Μετά το πέρας των εξετάσεων, οι επιτυχόντες αναμένουν τις ημερομηνίες για την παρακολούθηση των σεμιναρίων τα οποία θα διαρκέσουν τρείς μήνες (άρθρο 15). Τα σεμινάρια που ακολουθούν αμέσως μετά, συνήθως διεκπεραιώνονται την πρώτη εβδομάδα του πρώτου μήνα, ακολούθως την τελευταία βδομάδα του δεύτερου μήνα, καθώς και την πρώτη εβδομάδα του τρίτου μήνα. Θα ενημερωθείτε από την Γραμματεία της Ομοσπονδίας για το ακριβές πρόγραμμα, τις ώρες και τις μέρες που θα διεξέλθουν άλλα και ποιοί θα είναι οι συνάδελφοι που θα διεξάγουν τα σεμινάρια.

Μετά το πέρας των σεμιναρίων και αφού έχετε στα χέρια σας την βεβαίωση ολοκλήρωσης τους, θα σας σταλεί από την Ομοσπονδία ή θα παραλάβετε την τελευταία ημέρα των σεμιναρίων, μαζί με τα συνοδευτικά έγγραφα όπως η Αίτηση, το Αντίγραφο Ταυτότητας, το πιστοποιητικό ΑΜΚΑ (μπορεί να γραφτεί και στην Αίτηση), το Πιστοποιητικό έγγραφής στα Μητρώο (θα το ζητήσετε από τον οικείο σύλλογο), το αντίγραφο Πτυχίου (Βεβαίωση Επαρκείας από ΔΟΑΤΑΠ, σε περίπτωση αλλοδαπού τίτλου), τα Πιστοποιητικά από Παθολόγο και Ψυχίατρο, καθώς και την βεβαίωση από τον Στρατό.

Όλα τα προ αναφερόμενα πιστοποιητικά πρέπει να σταλθούν στο Υπουργείο Δικαιοσύνης ώστε να πάρετε σειρά για τον ΚΑΔ σας (επικοινωνήσετε με το Υπουργείο Δικαιοσύνης για να μάθετε την ΚΑΔ σας) ώστε αμέσως μετά να αναμένεται το ΦΕΚ σας (περίπου ενάμιση μήνα να αναμένεται).

Ο διορισμός γίνεται με απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης και η περίληψη δημοσιεύεται σε ΦΕΚ (άρθρο 15 § 3). Το έγγραφο διορισμού επιδίδεται στον διορισθέντα με επιμέ­λεια του οικείου Εισαγγελέα Εφετών μέσα τριάντα ημέρες από τη δημοσίευση της περιλήψεως στο ΦΕΚ και ανακοινώνεται στον οικείο σύλλογο Δικαστι­κών Επιμελητών (άρθρο 15 § 4). Αν περάσει άπρακτη η προθεσμία της παρ.  4, το έγγραφο του διορισμού θεωρείται ότι επιδόθηκε την τεσσαρα­κοστή ημέρα από τη δημοσίευση της  αποφάσεως του ΦΕΚ. Από την ημέρα αυτή αρχίζει η προθε­σμία των τριάντα ημερών για την ορκοδοσία (άρθρο 15 § 6).

Στο χρόνο αυτό μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Ομοσπονδία για να σας σταλούν τα τρία βιβλία[1], επίσης μπορείτε να παραγγείλετε την «στρογγυλή» σφραγίδα για να την δηλώσετε στον οικείο Σύλλογο, καθώς και για την ταυτότητα σας στέλνοντας μία φωτογραφία.

Κατόπιν επικοινωνίας με την Γραμματεία του Δικαστηρίου θα ενημερωθείτε για το πότε συνεδριάζουν δικαστήρια με πολυμελή σύνθεση. Μετά το πέρας της Ορκωμοσίας πρέπει να θεωρηθούν τα τρία βιβλία σας.[2] Κατόπιν ολοκλήρωσης της ορκωμοσίας έπεται η εγγραφή, στον οικείο Σύλλογο και η δημιουργία Επαγγελματικής Ταυτότητας με επικοινωνία στον οικείο Σύλλογο.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΕΦΚΑ (ΕΤΑΑ – ΤΥΔΕ / ΤΑΝ)

  • Για την εγγραφή σας στο ΕΤΑΑ – ΤΥΔΕ θα χρειαστείτε:
  1. Αίτηση Μεταβολής της ιδιότητας από Ασκούμενος Δικαστικός Επιμελητής ως Δικαστικός Επιμελητής,
  2. Αίτηση ασφάλισης προς προσκόμιση στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. [3],
  3. Βεβαίωση Άσκησης Δικαστικού Επιμελητή,
  4. Πρακτικό Διαγραφής από τα Μητρώο Δικηγορικού Συλλόγου,
  5. Πτυχίο νομικής (με αναγνωρίσει ΔΟΑΤΑΠ σε αλλοδαπούς τίτλους),
  6. Πιστοποιητικό εγγραφής στα Μητρώα Ασκούμενων Δικαστικών Επιμελητών,
  7. Πιστοποιητικό εγγραφής στα Μητρώα Δικαστικών Επιμελητών,
  8. Πρακτικό ορκωμοσίας,

Σας παραθέτω στοιχεία επικοινωνίας:

Τομέας Υγείας Δικηγόρων Επαρχιών (ΤΥΔΕ), Ηπείρου 38, ΤΚ 10433, Αθήνα (4ος όροφος), Τηλ. Επ: 2108809537, Ε-mail: tyde@4129.syzefxis.gov.gr

  • Για την εγγραφή σας στο ΤΑΝ θα χρειαστείτε:
  1. Αίτηση για εγγραφή στον ΤΑΝ,
  2. Βεβαίωση Άσκησης Δικαστικού Επιμελητή,
  3. Δύο αντίγραφα Αστυνομικής Ταυτότητας,
  4. Υπεύθυνη Δήλωση (ακριβής διατύπωση):

α) Αν κατά την ορκωμοσία τους (οι δικ. επιμελ.) & από την εγγραφή οι ασκούμενοι στο Σύλλογο, είναι ή όχι συνταξιούχοι του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. ή άλλου ασφαλιστικού οργανισμού της Ελλάδας ή του εξωτερικού και σε καταφατική περίπτωση από ποια αιτία.

β) Αν προ της ασφάλισής τους στο ΤΑΝ και συγκεκριμένα πριν την 1/1/1993 είχαν ή όχι ασφαλιστεί για συνταξιοδότηση στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. ή σε άλλο ασφαλιστικό οργανισμό της Ελλάδας ή του εξωτερικού.

Σε περίπτωση που πριν την 1/1/93 υπήρχε ασφάλιση σε άλλο φορέα πρέπει να υποβληθεί έγγραφο ή βεβαίωση ή φωτοτυπία επικυρωμένη των ενσήμων του προηγούμενου φορέα από όπου να προκύπτει ο πρώτος χρόνος ασφάλισης σε αυτόν. (αφορά όσους έχουν γεννηθεί πριν από το έτος 1979)

γ) Ότι από της ορκωμοσίας τους ή εγγραφής στο Σύλλογο ασκούν αποκλειστικά και μόνο το επάγγελμα του δικαστικού επιμελητή.

δ) Αν έχουν ή όχι διατελέσει έμμισθοι δικαστικοί επιμελητές.

ε) Την ασφαλιστική κατηγορία που επιθυμούν να υπαχθούν. (Αφορά τους ασφαλισμένους μετά την 1/1/93 και αν δεν επιλεγεί ασφαλιστική κατηγορία θα υπαχθούν στην πρώτη ασφαλιστική κατηγορία).

ζ) Αν πριν του διορισμού τους είχαν διατελέσει Δικηγόροι (ή είχαν άλλη ιδιότητα ασφαλιστέα στο ΤΑΝ).

  1. Δελτίο Απογραφής Ασφαλισμένου,
  2. Βεβαίωση Α.Μ.Κ.Α.,
  3. Πρακτικό ορκωμοσίας,
  4. Πιστοποιητικό εγγραφής στα Μητρώα Ασκούμενων Δικαστικών Επιμελητών,
  5. Πιστοποιητικό εγγραφής στα Μητρώα Δικαστικών Επιμελητών,
  6. Συμπληρωμένο το μηχανογραφικό έντυπο.

Σας παραθέτω στοιχεία επικοινωνίας:

Διεύθυνση Ασφάλισης Τομέα Νομικών (ΤΑΝ), Σωκράτους 53 & Ζήνωνος, Αθήνα, ΤΚ: 10552, Τηλέφωνο: 2105296100, Δήμος: Αθηναίων.

Επιμέλεια

Χρήστος Κων. Μπούλιας

Δικαστικός Επιμελητής

Εφετείο Δωδεκανήσου

[1] Σας παραθέτω την αίτηση στην οποία θα πρέπει να στείλετε τρεις φόρες για κάθε βιβλίο ξεχωριστά (ατελών επιδόσεων, επιδόσεων και εκτελέσεων) το κόστος είναι περίπου 60 ευρώ.

[2] Το πρακτικό ορκωμοσίας να σας το επικυρώσουν ακριβές αντίγραφο τουλάχιστον 4 φόρες 1 για την προσκόμιση στην Ομοσπονδία Δικαστικών Επιμελητών, στον Σύλλογος, στον ΕΦΚΑ και στο ΤΑΝ).

[3] Προς έναρξή του Επαγγέλματός του Δικαστικού Επιμελητή.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ